Evo, sve što je urednik ishrane jeo za nedelju dana | BA.GlobalScienceCollaboration.org

Evo, sve što je urednik ishrane jeo za nedelju dana

Da, puno povrća su uključeni - ali tako da su neke čokolade i sladoled

Ako pokušavate izgubiti na težini, ili dobiti osjećaj vašeg nutritivnog unosa kako bi se treniraju bolje, uzimajući fotografije svoje obroke i užine je dobar način da se precizno snimanje koliko jedeš.

Sastali smo se sa našim prijateljima na Runner-a Worldand razgovarao sa svoje nutritivne uređivač da sazna šta ona jede u prosjeku sedmice. Dakle, ono što je rekla?

Ja sam čvrsto vjerovao u konzumiraju sve što je u umjerenosti, ali porcije su ključni. Često, ljudi potcenjuju svoje portionsizes, ali slike ne lažu.

load...

Niko nije savršen, a život se događa. Bio sam bolestan tokom sedmice bager sam unos pa sam pojeo više obroka kod kuće nego što je uobičajeno. Ja također nisam imao svoj zamrzivač rezanih: sladoled. Ako je ovo bio drugi tjedan, vidjeli bi sladoled u skoro svakom dnevnom unosu.

Ponedjeljak

WORKOUT: 7 MILE RUN

06:30, kveker Chewy GranolaBar

Ja obično ne jesti prije trčanja kraći od 12 milja (ne tvrdim da je ovo dobar savjet, ali to radi za mene), ali prije mog nedeljni trag staze, Imala sam malu užinu. Dok je ruta je samo sedam milja, to je gore planina, a kad sam se doručak u našoj kantini, bio sam budan oko 2,5 sata.

To je predugo za mene da budem bez jesti nešto u svakom slučaju, a kamoli u izazovnim treninga. Ja obično ne kupuju Chewy granola barovi, ali ja sam imao nekoliko od hosting neki runner-prijatelji, pa sam zgrabio jedan prije mog staze. Ona ima 180 kalorija i hit šećera Jumpstart moje tijelo.

09:00, Frittata i Tea

Kad sam jesti doručak od našeg rada kafeterija, to je obično šoljicu kaše sa chia, cimet, pregršt granola, i kuglu maslac od kikirikija za proteinima.

Ali danas, breakfastspecial bio karamelizirani luk i bundeve frittata. Nisam mogao reći ne. Imao sam šolju bol u grlo čaj. Ja imam samo čaj kad sam bolesna i osjetio sam hladan dolazi u.

12:30, Veggie Quinoa Bowl i Reese Peanut Butter bundeve

Takođe sam domaćin Facebook Live na najbolje čokolade za trke, tako da iskušenje, u obliku Reese je kikiriki butterpumpkin, bio nadohvat ruke.

Replicirati sam omiljeni jesen obrok iz naše Cafeteria: vegetarijanski quinoabowl. To nije bio baš kao posudu neba dobijem na poslu, ali je bilo blizu. Prije Bacio sam zajedno noć - quinoa, pržene bundeve, paprika, luk, kelj, indijski orah, kozji sir, pčelinji polen i bacanje maslinovog ulja i balsamico octa.

Pro tip: Quinoa je jedina hrana na biljnoj bazi koji je potpuni protein (što znači da je svih devet esencijalnih aminokiselina morate izgraditi proteina).

02:00, Indijski orah

Nakon mog Facebook Live, otišao sam kući bolestan. Imao sam pregršt indijski orah za moju podne užinu. Oni su veliki izvor zdravih masti i punjenje. Idem sa neslan, pržena sorte. (Nakon što dodate soli ili meda pržena, vaš natrija i nivo šećera u nebo raketa.)

04:00, Chocolate Peanut Butter Granola

Našalio sam da sve snima sam jela (i dosadan zadatak snimanja fotografije) nije me zaustaviti od toga da ima snack čokolade maslac od kikirikija Granola s mlijekom. Ako sam bio na poslu, verovatno bih imao još jednu šaku indijski orah (zdraviji opcija).

07:00, njoki i Tea

Moj muž je ukusna večera njoki sa domaćim pestom, i iako je moj ukus pupoljci nisu donijeli svoje A-igra da je srdačna večeru, a češnjak pomogao očistiti nos (moj muž je češnjak manijak). Takođe sam oborila drugi čaj. Od pokretnih, moj suprug i ja jedem mnogo manje brze hrane i mnogo manje tjestenine.

Njoki je veliki izvor ugljenih hidrata, ali pazi na dijelove: lako je prejesti zahvaljujući svojoj veličini.

Utorak

Moje hladno postao punom cvijetu, pa sam javio da je bolestan i ostao na kauču cijeli dan. I imaju tendenciju da preskočite jesti skoro potpuno kada sam pod vremenskim, ali ja sam imao više od jednog appetitethis put.

09:00, grčki jogurt i Tea

Moje go-na doručak je cijeli grčki jogurt sa domaćim dunje voće kompot, maline, i pregršt granola. Grčki yogurtcan biti nezgodno. To nije regulisan termin tako bukvalno bilo koji jogurt može biti pod nazivom "grčki". Ali dobra stvar je prepun živih kultura (oni zdravi probiotici).

Provjerite popis sastojaka: kulture treba prvi na listi. Takođe idem punomasni. To je ukusnije, to je više za punjenje, i morate masti u ishrani da pomogne povećati svoj rok i apsorbiraju vitamini rastvorljivi u mastima. S okusom jogurta (da, čak i grčki) se učitavaju s dodatkom šećera. Ja koristim dunja kompot da zasladi moje jogurt, a kad nemam da, ja ću dodati dodir meda.

02:00, na žaru sir i čaj

Obično imam užinu na pola puta kroz doručak i ručak, ali sam proveo jutro onesvijestio na kauču. Moj muž, koji radi od kuće, meni je najukusnije pečeni sir (možda zato što sam bio toliko gladan) sa brusnice hleba i sira. A salatu bi napravio ovu zdraviji obrok. Umjesto toga, oborila sam još jednu šolju čaja.

04:00, Indijski orah

Šačica indijski orah stvarno je najbolja grickalica.

07:00, Frozen Pizza

Moj suprug i ja uvijek zadržati nekoliko smrznutih pizzasin zamrzivaču noći smo previše umorni ili lijeni kuhati. Prije nego što bi naručio brze hrane, ali barem na ovaj način, mi smo uštedu novca, i to je malo zdravije. Imao sam dva kriške od mojih omiljenih - To je prepun povrća i ima stvarno dobar belom sosu. Obično upariti ovo sa špinatom salata, ali ne večeras.

Srijeda

Home Again sam ostao, ali ovaj put radila sa kauča.

09:00, Oatmeal i Tea

Nekad sam zobenu kašu (s punomasnog mlijeka, med, maslac od kikirikija, banana) skoro svaki dan, a onda sam počela jesti više jogurta. Oatmeal je postao moj rad doručak na dan sam bio runninglate ili razrada u blizini ureda.

Oatmeal je trkač superhrana: to je prepun cijeli ugljenih hidrata zrna i sa pravim prelivima (voće, orasi, med) to je niska u šećer i punjenje. I da, imao sam još čaja.

01:00, jaja i crni pasulj

Jer je moj muž radi kod kuće ima vremena da se stvarno dobar doručak. On je jaja na oko crni pasulj sa špinatom i chipotle umak za sebe za doručak. Bila sam ljubomorna pa sam napravila mentalnu poruku za ručak.

Ranije ove godine FDA podigao ishrane granica kolesterola, što je nekoliko jaja dnevno dio zdrave prehrane. Umjesto da stavljanje jaja na oko tost i odlučio sam se za crni pasulj - oni imaju nizak glikemijski indeks te su bogate vlaknima. Spanać je jednostavan način da dodate malo boje na tanjiru, kao i vlakna i vitamin C.

04:00, grčki jogurt, čokolada-maslac od kikirikija Granola, i Tea

Ako sam bio na poslu, moja užinu bi bio indijski orah. Ali kada je Love Crunch čokolade maslac od kikirikija granola pri ruci, možete izabrati to. Porcije su ključni ako imate užinu ovako. Ja sam izabrao svoj omiljeni umanjeni zdjelu da se ograniči koliko granola nisam mogao jesti (isto, to je sladak).

07:00, Stir Fry i Fun-Size Milky Way

Od maja sam cijepanje mali agencija udio alimentaciju sa dva kolega. Dobijamo kesu povrća svakog četvrtka, a moj suprug i ja pokušati da vidimo da li možemo jesti sve to prije sljedećeg pickup. Najlakši način da se to uradi je da se baci koliko je to moguće u sauté posudu i napraviti neku vrstu komešanja SRJ. Večeras je mix je sotirani bok choy, brokula, paprika, i pečurke sa soja sosom i susamovo ulje.

Prvi put smo dobili bok choy, on je napravio neke nebesko stvaranje sa susamovo ulje. Nisam mogao dobiti dovoljno i pokušao da uzme bok choy svake sedmice. Stir-fries su jedan od najboljih načina da se unos hranjivih tvari.

Oh, i bez sladoleda u kući, zadovoljan sam sladokusac sa zabavno-veličine galaksije.

Četvrtak

WORKOUT: 3 JEDNOSTAVNA MILES

08:00, grčki Yoghurtand Tea

Napravio sam ga na posao, ali je i dalje guta čaj sa go-na doručak od jogurta sa dunje voća i pregršt granola.

01:00, pileća stakla supe i stakla Rezanci sa začinskim Turska kobasica

Dio mog posla kao urednik hrane i ishrane je probati-testiranje svih recipeswe staze u časopisu. Znam: Imam najgori posao. Mi obično zakaže te oko ručka. Danas sam pola čaše svaki od piletine stakla juha s rezancima sa špinatom, i stakla rezanci prelivena sa začinskim turkey kobasica.

Test kuhinja posada se dobro brine o meni. Oni znaju sladoled je moja omiljena hrana, tako da smo upao u njihovu tajnu zalihu i pokušao neke punc sladoled. Ja nisam bio veliki fan, ali sam propustio sladoled.

04:00, Kora Thins i Kafa

Još jedna cool dio mog posla postaje bezbroj paketa uzoraka proizvoda. A ponekad ti proizvodi su čokolade. Jao meni. Kora Thins su ukusni, ali dok su svih "zdravih tamna čokolada", potvrdio sam da ove grickalice su manje od 60 posto tamna čokolada, što nije dovoljno da se one za zdravo srce koristi povezane sa tamnom čokoladom. Imao sam tri komada.

Ja obično ne radim kofein mnogo protekle 2 ili 3 popodne, ali da je bio bolestan sam propustio. Se odlučio sam se za pola šolje da idem sa čokoladom užinu.

07:00, pileća Staklo Noodle Soup Ostaci

Moj muž je bio van pa sam služio sam ostatke iz današnje test kuhinja degustaciju: šolja pilećeg stakla juha s rezancima.

Petak

WORKOUT: 5X60 sekundi na 5K PACE

09:00, Veggie Omelette

Petkom, naš kafeterija ima make-vaše-vlastite omlet. Spakujem rudnik sa svim povrća menzi ima za ponuditi (luk, paprika, gljive, brokoli, paradajz) i kako sa strane krompira. Nekada sam dodati sir, i dok volim sir i podržati potrošnju mliječnih punomasni, shvatio sam eggstasted dobro bez njega i da je to način da se smanji dodatnih kalorija (i da ih sačuvate za sladoled).

01:00, Glass Noodles i Spicy Turska kobasica

Ostatke od testa kuhinje dobre za obroke tokom sedmice - šolja stakla rezanaca prelivena sa začinskim turkey kobasica.

03:00, maslac od kikirikija sladoled

Pisao sam ranije o tome kako ja volim sladoled, pa da svaki dan, ali ovaj tjedan nismo ga imate kod kuće. Moj prijatelj i kolega vidio moje stanje sladoleda povlačenje i mi vozili preko lokalnoj mljekara za petak popodne snack - kikiriki butterice sladoled. Bilo je jako ukusno.

05:30, Pola kriglu piva

Ja nisam veliki pijem (posebno izlazi iz bolesti), ali ponekad post-rad piće je upravo ono što vam je potrebno. I općenito se odlučiti za pola litre kada je to moguće.

07:30, Pasta i Fun-Size Milky Way

Moj suprug i ja testirao tu večeru-u-paket pasta (sočivo na bazi tjestenine s cheddar brokula umak), koji sam dobio od dobavljača. Bilo je lako napraviti i probati prilično dobro. Lentilsare hranjivih elektrana i veliki izvor složenih ugljikohidrata. Postoji sve više i više netradicionalnih pasta tamo za trke da pokuša.

I da, na vrhu sam ga sa nekim zabavno-veličine galaksije zbog mog neprestanog slatko.

Subota

09:30, palačinke

Moj muž koristi vikend kao i većina normalnih ljudi - pravi ukusan doručak i jede dok čitate časopis ili sustizanja na TV šou.

Nakon moje duge staze (koje ovih dana su samo oko 10 do 12 milja) stanem na palačinka voz.

Disclosure: Nisam pokrenuti dugo danas. Ja sam kratko speedworkout dan ranije u pripremi za 5K i shvatio sam da još nije bio 100 posto bolji. Imamo veliku palačinka recept koji je vrlo niska u šećer. Trudim se da im vrh sa voćem za dodatni poticaj vlakana i antioksidanata. Danas nismo imali, rekao je voće.

01:30, sočivo, pirinač, i Elbow Makaroni

Sreo sam prijatelja za ručak i pokušao egipatski jelo leća, riža, i lakat makaroni. To je bio razočaravajući, ali zahvaljujući svojoj fibrecontent, to je punjenje. Kad sam jesti van trudim se da zdrav izbor, ali ponekad sve što želim je dobar hamburger. I to je u redu. (Ovdje treba napomenuti da sam generalno imaju hamburger sa pomfritom jednom nedeljno na trivijalnosti, ali zato što sam bio bolestan ove nedelje sam to propustio.)

05:00, Slice of Pumpkin Cake

Moj prijatelj je fantastičan kuhar i pekar. Ovo parče bundeve kolač sa krem ​​sir glazura je izvrstan.

08:00, Turska Ćufte, Veggies i Fun-Veličina Milky Way

Ja volim, volim, volim puretina ćufte, posebno domaći one. Oni su visoke u bogata proteinima i sa snow Chipotle Mayo, oni su jedan od mojih omiljenih jela. Ih u paru smo sa sautéed povrća iz našeg CSA. I na vrhu ga sa zabavno-veličine galaksije.

Nedjelja

WORKOUT: 5K RACE & BIKE COMMUTE

07:00, Granola i Banana

Danas je bio dan trke. Pre kratkog trka, treba samo činiju granola i banana.

Vozili se oko četiri km do početka 5K i vodio težak, bolan trka (ali sam osvojio!). I dalje nije bila gotova bio bolestan, pa možda borave u krevetu bi bio pametniji izbor.

10 sati, Gu stroopwafel i Hot Chocolate

Nakon kratke staze (čak i ako je to teško 5K), ne treba da se učita se na hranu. Imao sam jedan Gu stroopwafel. Ti želiš malo proteina i ugljikohidrata u roku od 30 minuta od završetka treninga, ali nisam dobio moju proteina dok malo kasnije. A ti nikad ne reci ne da posle trke vruća čokolada.

12 sati, Veggie Omelette, Tost, krompir, i jedan od bundeve Pancake

Nakon što sam vozili četiri milje kući, sreo sam se sa mužem, moj kolega, i njen suprug za post-utrka brunch (što je jedan od mojih omiljenih dijelova racing). Trudim se da se odluče za veggie omlet koliko je to moguće zahvaljujući proteinima visoke kvalitete i nutrijenata prepuna povrća. Moj muž je naredio palačinke od bundeve, i morao sam imati jednu.

Najbolje od oba svijeta. Nakon napornog trka i gotovo 10 kilometara biciklizam, uživao sam izvrstan obrok (čak i ako je moje širenje jaja, tost, krumpir i palačinke više odgovara nakon polumaraton).

03:00, Leftover Pumpkin Cake

Bundeve torta ostatke moje prijateljice su bile na stolu. Dovoljno sam rekao.

05:00, Nutella-Peanut Butter Fudge

Svakih nekoliko nedelja sam ispeći tretira donijeti u ured. Trčanje (ha!) Šala na poslu je da urednik ishrane dovodi u slatkišima. Nije nikakva tajna da imam slatko, a ja mislim da je važno da jede sve što je u umjerenosti. Ovaj Nutella-maslac od kikirikija poslastice je ukusno. To stvarno nije tako sjajno za vas. Ali ja sam u svakom slučaju imao dva komada.

07:30, Veggie Quinoa Bowl

Kreiran sam veggie quinoa zdjelu prošle nedelje (i sačuvati ostatke za ručak). Ja obično dosadi jesti istu stvar iznova i iznova. Do sada, ovo jelo nije jedna od njih.

Ovaj članak je izvorno napisan za runnersworld.com

Saznajte šta TV Chef Lorraine Pascal jede u sedam dana.

Povezane vijesti

Post Ishrana

Sočni utorak: d.n.a. popravi tonik od sokova

Da li je u redu zameniti jelo sa proteinom?

Celo ili obično mleko: što je zdravije?

Post Ishrana

Možete smanjiti svoje mamurje tako što ćete naručiti ovaj džin

Smanjite težinu s skandinavskom ishranom: 3 ključna sastojka

5 recepta sok od povrća koje su u stvari ukusne

Post Ishrana

U sastavu koji se topi u stomaku, trebalo bi da počnete da dodate u svoje kondicije odmah

Ananasova pšenična sila

Šta se događa s vašim tijelom na energetskom napitku

Post Ishrana

9 zdravstvenih problema za koje nisi shvatio da je rezanje pice moguće popraviti