Prestao sam jesti ugljene hidrate noću dve nedelje - evo šta se dogodilo | BA.GlobalScienceCollaboration.org

Prestao sam jesti ugljene hidrate noću dve nedelje - evo šta se dogodilo

Bye za sada, žitnica

Ugljeni hidrati su moji krajnji slabost. Volim kruh. Ali i tjestenina. I krompir. A ko su ljudi koji ne jedu pizzu kore? (Oni ne treba vjerovati.)

Ali, kao zdravstveni pisac, sam i intervjuisao mnogo ljudi za mršavljenje priča o uspjehu, a zajednički imenitelj u njihov uspjeh je često skaliranje natrag na rafinirani ugljenih hidrata, ili koji izbjegavaju sve ugljenih hidrata svih vrsta. Dakle, kada mi je urednik izazov da odustane od ugljenih hidrata po mraku za dva tjedna - Bio sam igra.

Pokušavam izgubiti 10 do 12 kilograma do kraja ljeta i sam član point-računajući od Weight Watchers koji radi od najmanje četiri puta tjedno.

Pitao sam se da raskid s kruhom i drugih ugljenih hidrata u večernjim satima može pomoći da moja vaga ide u pravom smjeru. Evo što je pao.

load...

DAN 1

Isprva, hteo sam da odloži izazov dok nakon što sam došao kući iz odmor u Aruba. Ali onda sam shvatio da bi zapravo bilo lako ga pokrenuti na otoku gdje svježi plodovi mora obiluje.

Kuvar Hilton Aruba služi poseban za večerom: škarpina ceviche u izdubljene, jestivih kaktusa. Ja preskočiti tost sušene, jer mislim da su računati kao ugljenih hidrata i ne žele da skinem pogled na zalazak sunca dovoljno dugo da Google to. Ovo će biti lako, mislim.

DAN 2

Ovo više nije lako. Imam čvrsta veza na aerodromu Bostonu krenuli kući u Denver, iu osnovi moje mogućnosti terminala su pizze, obavija, i hamburgere. Idem sa opcijom c, a jesti sa salatom lepinji. Naša let dom Denver je više od četiri sata (zahvaljujući bizarnom mećave krajem maja) i sve slobodno, u letu su opcije snack ugljenih hidrata (čips, kolači, krekeri).

load...

Stomak mi se krčanje, jer je to bilo lud sam pojeo masni hamburger ili ljuta jela sam samo pola od toga i dalje sam gladan.

Znam da je vjerojatno prerano da se osjećaju bilo velike razlike od preskakanja se na ugljenih hidrata, ali osećam više naduta nego ikad nakon putovanja, i to radi sa tetkom Flo u tow. Napomena sebi: Putujte sa zdravim grickalicama u budućnosti.

Čitajte dalje. 3 Znaci potrebno je da pokrenete jeli više ugljenih hidrata

A post Brittany Anas (@ brittanyanas33) dijele na

DAN 3

Vratio u život, u stvarnost. Moje frižider je u osnovi samo čuvanje začina nakon što je iz grada, pa sam krenuti, dobiti ljetna salata s voćem, i žaru piletina, a da bi ga sa jabuka na strani umjesto njihove trošnoj kruh.

Igram u košarci ligi, a mi imamo utakmicu večeras. To je tri na tri, puna suda i, priznanje, treba mi više vremena na prekršaj liniju da dođem do daha.

Ja sam hangry nakon utakmice, i osjećati potpuno opravdano učenja da bi smanjenje ugljikohidrata može, zaista, igrati sa svojim emocijama.

Ja obično snack na banana punjene badema maslac. Ali s obzirom na banane su notorno veći u ugljenih hidrata nego drugo voće, ja na kratko zaustavljanje u prodavnici na putu kući i imaju činiju mješovitih bobica sa grumen grčkog jogurta na vrhu.

A post Brittany Anas (@ brittanyanas33) dijele na

DAN 4

Idem stvarne kupovinu namirnica i zaliha se na lean proteine ​​i povrće na vlast kroz naredne sedmice i pol.

Ja skoro uvijek imati srdačna, hrskave kruh koji jedem sa juhe ili salate, ali ne prolaze ide, ne prikupljaju hleb u prodavnici jer bi to samo biti previše primamljivo imam na radnu površinu noću.

Za večeru, ja napravim pleh obrok sa piletinom i dugine povrća (kao što su paprika, luk, i gljive) koje su bacili u balsamico octa. Ovo je obrok imam teških rotacije, jer je to super-lako napraviti.

Imam ključ vapno jogurt za desert, koji je, da sam bio na ugljenih hidrata voz ipak bi se raspao krekera na.

Čitajte dalje. 5 Zdrava Hrana koje imaju više ugljenih hidrata nego komad hljeba

A post Brittany Anas (@ brittanyanas33) dijele na

DAN 5

Probudio sam se i osjećati lakši i moje lice više ne izgleda kao da sam upravo skinuo umnjaka. Pretpostavljam da je to uglavnom zbog toga što sam od mog ciklusa, ali pitam se da li koji izbjegavaju UH pomogao ubrzati de-nadutosti.

Imam sastanak večeras sa momkom koji uzima Instagram live video od njegovih Crossfit treninga i jede pileća prsa i grožđa svake noći za večeru, osim na svom jedan dan varati kad upušta u pizzu i krofne, aka sve ugljenih hidrata.

On me poziva zajedno za svoj ritual. Mislim da je o odlasku, ali ne želim da samo posmatram njegov proces dok je pokušavao pronaći nešto malo ugljenih hidrata u piceriju. Izgleda super set na cijelom pizze i krofne.

Dakle, umjesto da sam odlučiti samo sresti s njim u filmovima. Pravim večeru kod kuće: salata sa kruške-šampanjac vinaigrette, gorgonzola, pečene kruške, i nazdravili pecans.

6. DAN

Jedem ostatke od lima-pan obrok piletina-i-veggie sam napravio one noći. Moje intenzivne Carby rezbarije izgleda da su skrasio neke. Ja ograničili ide na vagu jednom nedeljno, i trudim se da to uradi u isto vrijeme svake sedmice.

Ja sam baš jednu funtu dole. Woo-hoo.

DAN 7

Ja sam veliki vjernik u Taco utorak. Dakle, budite kreativni i rezati moje tikvice na pola i koristiti ih kao sredstvo za taco preliva, a ne pržene tortilja.

Ja nazdravimo tikvice brodova u pećnici samo malo i da ih učitati s tla Turska, luk, grah, a neki topljeni sir.

8. DAN

Sjećam se tokom stint obrok priprema prije nekoliko sedmica da sam napravila folija paket obrok sa škampima, tanko narezane andouille kobasice, kukuruz i paprika koji je u zamrzivaču. Ja odmrzavanje obrok i imati ga za večeru.

Obično, volim koristiti komad hljeba na Sop uz Cajun sos. Ali večeras ne znam. Ja ne primjećuju nikakve promjene u mom nivoa energije, ali osjećati lakši.

DAN 9

Moja djevojka i ja sresti na večeri u italijanski restoran. Osjećam se kao da je ovo moj krajnji izazov. Koš kruh i okolnih ulje i sirće su primamljive AF.

Umesto lazanje obično naručiti ovdje, ja dobiti juha od rajčice i Cezar salata bez krutoni i uživajte u dulce de leche sladoled za desert.

Čitajte dalje. Upravo Koliko grama ugljenih hidrata treba da jedete Ako pokušavate To Lose Fat

A post Brittany Anas (@ brittanyanas33) dijele na

DAN 10

Ja pokupim neke škampe iz dućana i napraviti domaći ceviche. Ja obično volim da čipova na palubi umočiti u ceviche.

Umjesto toga, na kraju sam ga spojili sa nekim rukolom za improvizovane salatu, i iznenađujuće, to je Delish. A djevojka dolazi na večeru, a mi završiti uživaju malo vina i ceviche.

A post Brittany Anas (@ brittanyanas33) dijele na

Imam prvi sastanak sa tipom sam upoznala na Tinder i on predlaže sastanak za doručak. Yaaas.

Ovo će biti mnogo lakše pregovarati nego noć posvećena pizze i krofne.

To je jutro, tako da dobijem ugljikohidrata fix u obliku tosta natopljena na maslacu zajedno sa veggie omlet i Bloody Mary.

Te noći, ja i dalje imaju više od škampa pa sam napraviti jedan-pan obrok sa škampima, kao i brokoli i paradajz.

Čitajte dalje. 14 Ugljikohid koji će vam pomoći izgubiti težinu

12 DAN

Na kraju, na vrijeme se pravi fina (dovoljno). I otkriti moj roštilj koji je prekriven snijegom samo tjedan dana ili tako dana i napraviti pesto s biljem iz moje zatvoreni vrt.

I kaput piletinu u pesto i stavio ga na ražanj sa cherry paradajzom koji žulj do savršenstva na roštilju.

DAN 13

To je Bank Holiday vikend i ja sam u posetu mamu. Mi smo pečenje, a ja žurim da ona završi hamburgere i hot-dog prije 05:00 (moja ugljenih hidrata cut-off vremenu).

Hot dog su krivi zadovoljstvo, a ja ne želim ništa osim ako je pecivo, mađ. I uživajte u hot-dog, kukuruz i paradajz salata sa bosiljkom i voćnu salatu u 04:45 Doduše, to je varanje jer naša kasno-popodnevnim satima roštilj je bio moj večeru.

I korak na vagu i sam dole još 1,4 kilograma. Uzimam.

Čitajte dalje. Zašto skrobna Ugljikohid At Night pomoć sa Fat Loss?

A post Brittany Anas (@ brittanyanas33) dijele na

DAN 14

I da mi je omiljeni paradajz salatu da se na izlet. To je mješavina paradajz, celer, mozzarella sir bacio u crvenom vinu ocat i maslinovo ulje. I vrh sa bosiljak koji raste van kontrole u mom mini-vrt. Ovo je moj doprinos roštilj. Ja ga uparite s roštiljem piletinom jer mislim da sam hot-tvrdoglav out.

Sve u svemu, ja sam izgubio 2,5 kilograma u dvije sedmice bez promjene mnogo toga u svojoj rutini osim rezanja od ugljenih hidrata (uglavnom u obliku rafiniranih ugljenih hidrata) noću.

MY PONETI

Eliminiranjem ugljenih hidrata, umanjena sam se na nepotrebne kalorije. Na komad hleba obično jede sa salatom ili zakucavanje u mojoj supi ne dobio dug put kada je u pitanju dodavanje nutritivnu vrijednost obroka ili punjenje me, ali se brzo čavlići na dodatnih 200 kalorija. Plus, ugljenih hidrata može držati svoju težinu, a onda malo u vodi, tako da je moguće da sam izgubio na težini vode ovdje.

I, bonus, jer sam kuhati većina mojih obroka kod kuće, ja skoro uvijek imam ostatke od večere da jedem za ručak. Dakle ne jede UH noću, nisam baš ih jesti za ručak ni.

I ja mislim, kada smo napraviti jednu promjenu u našoj ishrani, to nam uzrokuje da budemo svjesni onoga što jedemo. Već sam pratiti šta jedem kao dio Weight Watchers, ali znajući da ću morati podijeliti sa svojim urednicima dodao još jedan sloj odgovornosti.

Ja zapravo mislim da ću nastaviti bez ugljenih hidrata noću za nekoliko tjedana da vidim kako to ide.

Ovaj članak izvorno pojavio na womenshealthmag.com

Želite više Avice šta jesti i kada? Pročitajte naš vodič za ugljenih hidrata i ravan stomak

Povezane vijesti

5 savjeta kako biste izbjegli previše pijenja

Superpower doručak

4 sneaky načina proteina čini da ste dobili težinu

Post Ishrana

Sočni utorak: d.n.a. popravi tonik od sokova

Probajte ljeto sa alpro

5 načina sa morskom traktom

Post Ishrana

9 zdravstvenih problema za koje nisi shvatio da je rezanje pice moguće popraviti

Vrhunski koktel: umami krvavi mari

Odgovor kardiologa na najsnažniju kafu na svetu

Post Ishrana

Ponovo sam uveo ugljene hidrate u moju dijetu, evo šta se desilo

U sastavu koji se topi u stomaku, trebalo bi da počnete da dodate u svoje kondicije odmah

Dodaci tajni za strogo opstanak molli kralja